FAQ

1. Czy muszę się zalogować w sklepie Cieplo24.pl aby dokonać zamówienia?
TAK, należy podać 6 znaków, następnie do dodać do koszyka, uzupełnić dane do faktury, dane do wysyłki.

2. Jak złożyć zamówienie w sklepie Cieplo24.pl?
Należy wybrany produkt dodać do koszyka, wypełnić formularz rejestracyjny, kontynuować według dalszych instrukcji. Na podany w rejestracji adres e-mail  otrzymują Państwo podsumowanie zamówienia. Państwa zamówienie jest przyjęte do realizacji.

3. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Nie, nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.

4. Czy można złożyć zamówienie poprzez e-mail?
Tak, jest taka możliwość. Należy wtedy podać jaki produkt zamawiamy, ilość, dane do faktury i dostawy. Wpisać ustalony koszt za dostawę.

5. Czy sprzedawane produkty są nowe?
Tak. Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie są nowe, z gwarancją producenta.

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia są realizowane w zależności od dostępności danego towaru. Najczęściej czas realizacji zamówienia to 1-3 dni robocze. W przypadku zamówień produktów nietypowych czas oczekiwania podany jest w opisie produktu. 

7. Jakie są koszty dostawy zamówionych produktów?
Koszty dostawy można zobaczyć po dodaniu poszczególnego produktu do koszyka. W przypadku zakupu kilku produktów, ceny ustalamy indywidualnie.

8. Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty?

Płatności prosimy kierować na konto:
ING: 59 1050 1214 1000 0090 8169 7766
GRUPA PBC Spółka z o.o.
ul. Graniczna 3
41-506 Chorzów

9. Czy za zakupiony towar otrzymam fakturę VAT?
Tak, za każdy zakup Klient otrzymuje fakturę VAT 23 % 

10. Czy można zmienić, skorygować zamówienie ?
Tak, w tym celu należy skontaktować się niezwłocznie z handlowcem,  w celu sprawdzenia stopnia realizacji zamówienia. Zmiany należy zgłaszać przed wpływem wpłaty na konto. 

11. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, zakupiony towar można odebrać w punkcie sprzedaży w Chorzowie ul. Graniczna 3

12. Czy jest możliwa płatność przy odbiorze?
Tak, opcja jest dostępna w przypadku odbioru osobistego w Chorzowie

13. Czy można w sklepie dokonać zakupu na raty?
Tak, poprzez system ratalny Santander. Szczegółowe informacje w zakładce e-Raty. Opcja dostępna jest przy wysyłce towaru firma kurierską oraz przy odbiorze w punkcie sprzedaży w Katowicach.

14. Czy istnieje możliwość zakupu produktu, którego nie znalazłem na stronie Cieplo24.pl?
Tak. Jeśli nie znalazłeś produktu na naszych stronach, skontaktuj się z naszym handlowcem telefonicznie lub przez e-mail.

15. Czy przy wyborze płatności przy odbiorze istnieje możliwość płacenia kartą?
Nie, nie ma takiej możliwości. Usługa będzie dostępna już wkrótce.

16. Czy dane osobowe są chronione ?
Tak, wszystkie dane są chronione. Szczegóły opisane są w regulaminie sklepu.

17. Czy opinie towaru są weryfikowane ?
Tak, aby opinia miała status "Opinia potwierdzona zakupem" musi spełniać wszystkie kryteria
- Klient musi złożyć zamówienie przez naszą stronę,
- Produkt musi odpowiadać towarowi z zamówienia,
- Adres e-mail musi być zgodny z podanym na zamówieniu,
- Od złożenia zamówienia musi upłynąć min. 30 dni