FAQ

1. Czy muszę się zalogować w sklepie Cieplo24.pl aby dokonać zamówienia?
NIE, wystarczy dodać do koszyka, uzupełnić dane do faktury, dane do wysyłki.

2. Jak złożyć zamówienie w sklepie Cieplo24.pl?
Należy wybrany produkt dodać do koszyka, wypełnić formularz rejestracyjny, kontynuować według dalszych instrukcji. Na podany w rejestracji adres e-mail  otrzymują Państwo podsumowanie zamówienia. Państwa zamówienie jest przyjęte do realizacji.

3. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Nie, nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.

4. Czy można złożyć zamówienie poprzez e-mail?
Tak, jest taka możliwość. Należy wtedy podać jaki produkt zamawiamy, ilość, dane do faktury i dostawy. Wpisać ustalony koszt za dostawę.

5. Czy sprzedawane produkty są nowe?
Tak. Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie są nowe, z gwarancją producenta.

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia są realizowane w zależności od dostępności danego towaru. Najczęściej czas realizacji zamówienia to 1-3 dni robocze. W przypadku zamówień produktów nietypowych czas oczekiwania podany jest w opisie produktu. 

7. Jakie są koszty dostawy zamówionych produktów?
Koszty dostawy można zobaczyć po dodaniu poszczególnego produktu do koszyka. W przypadku zakupu kilku produktów, ceny ustalamy indywidualnie. Przy odbiorze osobistym nie pobieramy dodatkowej opłaty.

8. Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty?

Płatności prosimy kierować na konto:
ING: 15 1050 1214 1000 0090 7904 2892
Fachowe Doradztwo Ewa Gawlikowska
ul. Bałtycka 49
41-707 Ruda Śląska

9. Czy za zakupiony towar otrzymam fakturę VAT?
Tak, za każdy zakup Klient otrzymuje fakturę VAT 23 % 

10. Czy można zmienić, skorygować zamówienie ?
Tak, w tym celu należy skontaktować się niezwłocznie z handlowcem,  w celu sprawdzenia stopnia realizacji zamówienia. Zmiany należy zgłaszać przed wpływem wpłaty na konto. 

11. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, zakupiony towar można odebrać w punkcie sprzedaży w Rudzie Śląskiej ul. Bałtycka 49  

12. Czy jest możliwa płatność przy odbiorze?
Tak, opcja jest dostępna w przypadku odbioru osobistego w Rudzie Śląskiej 

13. Czy można w sklepie dokonać zakupu na raty?
Tak, poprzez system ratalny Santander. Szczegółowe informacje w zakładce e-Raty. Opcja dostępna jest przy wysyłce towaru firma kurierską oraz przy odbiorze w punkcie sprzedaży w Katowicach.

14. Czy istnieje możliwość zakupu produktu, którego nie znalazłem na stronie Cieplo24.pl?
Tak. Jeśli nie znalazłeś produktu na naszych stronach, skontaktuj się z naszym handlowcem telefonicznie lub przez e-mail.

15. Czy przy wyborze płatności przy odbiorze istnieje możliwość płacenia kartą?
Nie, nie ma takiej możliwości. Usługa będzie dostępna już wkrótce.

16. Czy dane osobowe są chronione ?
Tak, wszystkie dane są chronione. Szczegóły opisane są w regulaminie sklepu.