FAQ
1 Czy muszę się zalogować w sklepie Cieplo24.pl, aby złożyć zamówienie?
Nie, towar można zakupić jako "Gość".
2 Jak złożyć zamówienie w sklepie Cieplo24.pl?
Należy dodać wybrany produkt do koszyka, wypełnić dane do faktury i do wysyłki, a potem postępować zgodnie z instrukcjami. Po zakończeniu procesu, na adres e-mail podany wyślemy podsumowanie zamówienia. Twoje zamówienie zostaje przyjęte do realizacji.
3 Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, jest taka możliwość.
4 Czy mogę złożyć zamówienie mailowo?
Tak, jest to możliwe. W tym przypadku należy podać nazwę zamawianego produktu, ilość, dane do faktury i dostawy oraz ustaloną kwotę za dostawę.
5 Czy oferowane produkty są nowe?
Tak, wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta.
6 Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zależy od dostępności produktów. Standardowo wynosi on 1-3 dni robocze. W przypadku produktów nietypowych, czas oczekiwania podany jest w opisie produktu lub ustalany z producentem.
7 Jakie są koszty dostawy?
Koszt dostawy można sprawdzić po dodaniu produktu do koszyka. W przypadku zakupów hurtowych, ceny transportu ustalamy indywidualnie.
8. Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty?
Płatności prosimy kierować na konto:
ING: 59 1050 1214 1000 0090 8169 7766
GRUPA PBC Spółka z o.o.
ul. Graniczna 3
41-506 Chorzów
9 Czy otrzymam fakturę VAT za zakupiony towar?
Tak, przy każdym zakupie wystawiamy fakturę VAT 23%.
10 Czy mogę zmienić lub skorygować zamówienie?
Tak, w celu dokonania zmian należy jak najszybciej skontaktować się z handlowcem i sprawdzić status zamówienia. Zmiany można wprowadzić przed dokonaniem wpłaty.
11 Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, zamówiony towar można odebrać osobiście. Gdy towar jest gotowy do odbioru informujemy o możliwości odebrania zamówienia w punkcie sprzedaży w Chorzowie ul. Graniczna 3.
12 Czy można płacić przy odbiorze?
Tak, płatność przy odbiorze jest możliwa przy odbiorze.
13 Czy można kupić na raty?
Oferujemy zakupy na raty przez Santander. Szczegóły znajdują się w zakładce e-Raty. Opcja ta dostępna jest przy wysyłce towaru kurierem oraz przy odbiorze osobistym w Chorzowie.
14 Czy mogę zamówić produkt, który nie jest dostępny na stronie Cieplo24.pl?
Tak. Jeśli nie znalazłeś produktu na naszej stronie, skontaktuj się z naszym handlowcem telefonicznie lub mailowo. Jeśli produkt jest widoczny na stronie jednak ma status "Na zamówienie" można złożyć zamówienie przez sklep.
15 Czy przy płatności za pobraniem mogę zapłacić kartą?
Tak, płatność kartą jest dostępna przy odbiorze osobistym w Chorzowie.
16 Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Tak, wszystkie dane są odpowiednio chronione. Szczegóły znajdują się w regulaminie sklepu.
17 Czy opinie produktów są weryfikowane?
Tak, aby opinia miała status "Potwierdzona zakupem", musi spełniać określone warunki:
- Klient musi złożyć zamówienie przez naszą stronę,
- Produkt musi odpowiadać zamówionemu towarowi,
- Adres e-mail musi być zgodny z tym podanym przy zamówieniu,
- Od momentu złożenia zamówienia musi minąć co najmniej 30 dni.
18. Czy oferujecie zakupy z odroczeniem płatności?
Obecnie dostępne są opcje umożliwiających odroczenie płatności. Jedną z nich jest PayPo, które pozwala na dokonanie zakupów teraz i zapłatę w późniejszym terminie.
19.Czy oferujecie indywidualne oferty dla większych zamówień?
Tak, jeśli planujesz większe zamówienie, możesz wysłać szczegóły na nasz adres e-mail [email protected], aby sprawdzić możliwość negocjacji ceny.
