Kontakt
Tel.: 32 445 71 45
w godzinach 7-17 (od poniedziałku do piątku)
(koszt połączenia według operatora sieci)
Fax: 32 445 71 46
Email: [email protected]
Punkt odbioru osobistego, biuro reklamacji
uL. Graniczna 3,
41-506 Chorzów
W punkcie odbioru można płacić gotówką lub kartą płatniczą. Prowizja od wpłat + 0,5 % wartości zamówienia.


ZWROTY oraz REKLAMACJE
W przypadku zwrotu bądź reklamacji prosimy pisać na poniższy adres: [email protected]
Bardzo ważne
Paczki ze zwrotem lub reklamacją towaru prosimy wysyłać za pośrednictwem firm kurierskich.
Ważna jest opcja sprawdzenia zawartości, jednak większość firm ma tę opcję w standardzie.
Proszę nie wysyłać kurierem Poczty Polskiej, ponieważ w naszym rejonie jest duży problem z dostarczaniem przez nich paczek. Przesyłki nie docierają do nas, nie są nawet awizowane. Proszę nie wysyłać za pobraniem, tylko dołączyć nr konta wraz z formularzem zwrotu.
Paczki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.
Formularz kontaktowy
Dane do wpłat:
Nr konta ING: 15 1050 1214 1000 0090 7904 2892
Fachowe Doradztwo Ewa Gawlikowska
SKLEP CIEPLO24.PL prowadzony przez firmę Fachowe Doradztwo Ewa Gawlikowska
ul. Graniczna 3
Chorzów 41-506
zarejestrowana w UM Katowice dn. 25-03-2011 r., przeniesiona do UM Chorzów z dn. 15-12-2011, przenisiona do UM Ruda Śląska z dn. 1.04.2019, przeniesiona do UM Chorzów z dn. 1.04.2022
NIP: 9542479765
REGON: 241904278
Magazyn centralny
- Większość naszego asortymentu znajduje się w magazynie centralnym w okolicach Katowic,
- Przy złożeniu zamówienia do godz. 15:30, odbiór osobisty lub wysyłka towaru następuje w kolejnym dniu roboczym,
Punkt odbioru osobistego
- Odbiór osobisty towaru jest możliwy tylko w PUNKCIE ODBIORU w Chorzowie ul. Graniczna 3,
- Nie realizujemy odbiorów z magazynu centralnego.