Reklamacje i zwroty

UWAGA !!!

Zwracamy szczególną uwagę na to, aby Państwo sprawdzili zawartość przesyłki w obecności kuriera - opakowanie zewnętrzne jak i stan wewnętrzny. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń koniecznie proszę spisać protokół szkody. Jeśli kurier nie będzie dysponował odpowiednimi formularzami, proszę spisać go ręcznie. Kurier ma obowiązek poczekać na wykonanie tych czynności - jest to w cenie przesyłki, za którą Państwo płacą! Protokół szkody może okazać się istotnym elementem podczas rozpatrywania reklamacji z tytułu uszkodzeń czy zaginięcia paczki podczas transportu. 

Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Unii Europejskiej nr 524/2013. "Można także złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/" 

 

ZWROTY oraz REKLAMACJĘ proszę kierować na adres E-MAIL 

 

reklamacje@cieplo24.pl

 

 

BARDZO WAŻNE

Paczki ze zwrotem lub reklamacją towaru prosimy wysyłać koniecznie z możliwością sprawdzenia zawartości. 

Firmy kurierskie mają tę opcję w standardzie, jedynie w Poczcie Polskiej jest to usługa dodatkowa.

Dlatego wysyłając za pośrednictwem Poczty Polskiej proszę o zaznaczenie tej opcji przy nadaniu przesyłki.

Proszę nie wysyłać za pobraniem, tylko dołączyć nr konta wraz z formularzem zwrotu.

 

Paczki wysłane bez możliwości sprawdzenia lub za pobraniem nie będą odbierane.